Engelsk
Genrer
Rim, remser, rap
Engelsk
Genrer
Skønlitteratur, herunder billedbog
Engelsk
Skriftlig kommunikation
Læsning
Autentiske tekster
Engelsk
Skriftlig kommunikation
Sprogligt fokus
Ordforråd
Engelsk
Temaer
Animals

UdlånsafdelingenInformationsafdelingenFindes ikke som orienteringseksemplar  2. til 4. klasse Billedbog  papirbog 
Huskeseddel:
Emma




Oi Frog!

Indholdsbeskrivelse:
Billedbog. A hilarious rhyming tale about a frog who discovers that all animals have their special places to sit.


Pædagogisk note:

Charlotte Sejer Pedersen
En billedbog med rim, som kan bruges som en selvstændig bog eller i forbindelse med arbejdet med dyr. Hvad sidder dyr på? Frog/log, cat/mat etc. Egnet til højtlæsning. Læs derfor bogen højt for eleverne et par gange, før den evt. udleveres. Kan bruges til at arbejde med ental/flertal. Kun et uregelmæssigt navneord fox/foxes. Spil også memoryspillet, som findes herunder. Brikkerne i spillet rimer. Eleverne skal finde dyret og det, som det sidder på.

  • CFU Danmark
    Dyr 1
    Dyr 1
    Dyr 2
    Dyr 2
    Dyr 3
    Dyr 3
    Dyr 4
    Dyr 4
    Dyr 5
    Dyr 5
    Sidde på 1
    Sidde på 1
    Sidde på 2
    Sidde på 2
    Sidde på 3
    Sidde på 3
    Sidde på 4
    Sidde på 4
    Sidde på 5
    Sidde på 5

Målgruppe:
  • A0
  • A1

Supplerende materialer:

Fysisk beskrivelse:
  • 32 sider

Sprog:
  • Engelsk

Klassetrin:
2. til 4. klasse.

Anvendelsesklausul:
  • Udlånsmaterialer
    • Der kan bookes ubegrænset mange eksemplarer af materialet.
    • Materialet kan lånes i 30 arbejdsdage.
Antal i afdelinger:
  • 61 stk. i udlånsafdelingen. Kan bookes enkeltvis.
  • 2 stk. i Informationssamlingen
Placering i afdelinger: Spring over navigationslinks.
Center for Undervisningsmidler
Informationssamlingen
Bornholm
83
Gray, Kes
København
Engelsk præsentationssamling - Grundskole
83
Gray, Kes

Udgiver: Hodder Children's Books
Udgivelsesår: 2015
Faust nr.: 4 563 839 1
ISBN: 9781444910865
DK5:
Kunstner: Jim Field
Pædagogisk note: Helle Rodenberg





Vent venligst...
Vent venligst mens siden indlæses...